23 december 2009

Wednesday

Idag har jag hunnit göra mycket, vad jag själv tkr iaf. :)
Vaknade lite efter 11, och ungefär en timme efter det for jag ut med cessi och tog foton, vi gick nästan runt hela stan. Kom hem lite efter 2, och då var jimi på msn, och han ville veta vad han fick i betyget. Så började jag baka kladdkaka med after eight, och sprang på samma gång till rummet imellanåt och kollade ifall nån hade skrivit någonting, så det tog lite längre än vanligt att göra kladdkakan. Klockan 3 kom mamma hem och då tog jag just ut kladdkakan och så for vi till affären, kom hem lite före 4 och då bytte jag bara om och så förde mamma mej till gymmet, var där i 1 ½ timme med nasse. :) När jag kom hem åt jag, och nu ska jag städa skrivbordet, sen gå i duschen och efter det kolla på NCIS. (:
Imorgon är det JULAFTON! wohoo :D

2 kommentarer: