22 december 2009

Tisdag

Vaknade nångång 11 idag, dammsugade och sånt tråkigt. Miska kom hit nångång lite före 4. Mamma kom hem kanske 15 min. efter att miska hade kommit hit, vi förde hem miska (för han skulle paketera mina julklappar) och så for jag och mamma till affären, sen for vi efter miska och så kom vi hit hem, och nästan direkt efter det for miska hem tillbaka 8)
Typ 7 tiden vandrade jag och cecilia till selleri var miska, wihuri, mahdi och lucki var.
Vi satt inne i selleri en stund, men sen for vi bakom selleri och hade snöbollskrig, och senare förflyttade vi oss bakom bibban. ;)
Btw... i selleri har dom Hello Kitty -telefonsmycken som ska föreställa alla stjärntecken, så ville jag ha ett sånt (nog för att jag har ett hellokitty telefonsmycke, men var det är e ju en annan sak.. :D) och lägger i 2 fucking euro och när det ploppar ut är det stenbocken, precis vad jag är! Typ OMG, eller vadå?! :D haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar