6 mars 2010

Yeah

Igår va vi till magasinet, och efter det abc som vanligt ;) När jag, Patricia och Oliwia gått ungefär halva vägen till abc så ringde vi sjöis för att det var så jävla kallt, så skjutsade dom oss till abc. x)
Idag var det meningen att vi skulle och åka slalom, men vi sket i det. När jag förklarat till mamma och pappa att vi inte skulle fara då heller p.g.a. vissa grejjor, så höll pappa på flera gånger "soita Patricialle ny, niin mä voin viedä teidät" (elr nåt sånt,)
Så där 1 tiden for jag och Patricia till Vinkel istället. Vi drack cappuccino(?) och så åt jag en mintchokladkaka, nam :) Efter det skickade jag och frågade var Miska var och med vem, så vi for till Selleri var han och Daniel var, och så var vi ut med dom i typ 2 timmar. Sen skulle Daniel, Miska å Patricia hem och äta, så jag for hem jag då också. =)
När vi satt i Selleri så kom Egil(?) och pratade äckliga grejjor med oss.. usch. :s

2 kommentarer: