7 februari 2010

Fredag & lördag

I fredags var vi efter skolan en stund på marknan, men det fanns inget att se, så jätte länge var vi inte. På kvällen for vi till magasinet, och nångång 9 tiden vandrade vi till abc var vi åt och 11 tiden for vi hem, så att vi skulle orka vara upp följande kväll. :)

Igår halv 2 kanske, for jag, Patricia, Oliwia och Cecilia och åt pizzabuffé till Crazy Cat. Vi satt där ganska länge och pratade, och sen for vi hem. Gick i duschen och började fixa mig inför kvällen.
Någongång efter 7 kom jag och Cecilia till Patricia. Oliwia, Basti och Julia var där ren. Patricia och Oliwia började dekorera kakan och blanda bålen och sånt. Sen kom resten av gänget. Vi lyssnade på musik, lekte "jag har aldrig", pratade, jag och Patricia sjöng 1 låt på Singstar och var till grillen. Kom hem ungefär 4 tiden, somnade direkt.
Kvällen var kul! :)
Fast vissa inte verkar tycka det. o.o

Bilder kommer antagligen imorgon ;)

2 kommentarer: