9 januari 2010

Things

Idag fick jag min efterlängtade grej. :)
Blev väckt tidigt och så for vi till Aavamo och köpte ett objektiv till mej (fyller ju på måndag så). Det blev: SIGMA DG 70-300mm. :DD
Sen for vi vidare till Pihlaja och köpte skor, sen förde vi pappa till Lålby och så kom vi hem tibaks och igen och för Jimi och hans kompisar till Bötom. På vägen från Bötom började mamma prat om att jag sku borda få nya slalomgrejjor. Så for vi via "talli" och hämtade pappa och så till talas och kollade på slalomskidor och skor. Det var meningen att vi bara skulle se vad dom kostade och så, men när pappa är med så blev det ju så att vi köpte det direkt. ;D Skidorna kanske inte är dom världens snyggaste, (nog för att jag tycker dom va ganska snygga) men jag skiter i hur dom ser ut, bara dom går framåt. Slalomskorna var snygga, iaf vad jag tycker. :)
Så idag har jag fått ganska mycket grejjer.. måste va eeextra snäll iår. (a) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar