21 december 2009

Monday

lördagskvällen for jag ut med Miska, Nisse och Mahdi. Det var så kallt ute så vi for till miska och kollade på film. Först kollade vi en stund på Final Destinationn 4, och sen kollade vi på en skräckfilm. (minns inte vad den hette) Sen for vi ut en stund, och sen for jag hem.
Igår (söndast) gjorde jag typ ingenting, var inne hela dagen. Miska var också här en stund.
Idag har jag spelat sims (8D) och CS (sry, patricia :( ). Och så var miska här en stund, men när han for till gymmet, så traskade jag och cecilia iväg till patricia, för vi skulle se på film och sånt. ;)
Kom just hem från henne, det var jävligt kallt att vandra hem. Vi kollade Norbit, och efter det kollade vi igenom olika hemsidor, och tillsist hamnade vi på felsms.com, skrattade som fan åt vissa. :D Nice kväll! ;)

2 kommentarer: