6 december 2009

Meet me at the hotel rooooooom

SEXY BITCH! She's nothing like a girl you've ever seen before! Nothing you can compare to your neighborhood whore! ... nu har jag energi ;) fast jag är jätte trött :).

Igår: kvällen 'började' med att patricia, oliwia och cecilia kom hit till mej. jag fixade patricias hår. Och nångång halv 10 började vi vandra till nisse, när vi kom dit var det redan partyyyyyyy bitcheeeeeees! HAHA :D Alla som var där var; jag, patricia, oliwia, cecilia, nisse, miska, lucki, mahdi, totte och basti. Vi lyssnade på musik, dansade, hade disco i nisses rum, hunden rymde, vi sprang ute nu som då m.m. ;)
Lite före 2 på natten, bar det av till grillen. Vi stod och köade ganska länge före vi fick mat. Det kom också 2 typer dit, och den ena verkade mongoloid redan när han kom in och ställde sig i kön. När han sedan beställt och väntade på maten fick han nå fel. Nisse och oliwia skrattade åt lucki, och ettutre frågar typen av nisse om han vill ha stryk och sen knuffar ner honom av stolen. Det måste ju vara något fel i huvudet om man knuffar någon utan anledning, och ennu till om man själv är över 18 och hoppar på högstadieelever!
När jag kom hem, någongång halv 4, blev jag jävligt trött, så lite efter 4 somnade jag.

Vaknade 12-tiden idag, och var jävlit trött och huvudet kändest jätte tungt. :s
Kommer bli en slö och säkert ganska tråkig dag idag. x)

6 kommentarer: