18 december 2009

Julfest

Julfest i skolan idag. Första lektionen hade vi 'knytkalas' med klassen och generalrepetition 2 och 3 lektionen. Och 3dje och sista lektion var det julfest, så sammanlagt satt vi 4 j*vla timmar i den f*cking kalla gympa salen. :s
Efter skolan kom Miska hit, han lämnade här hemma hos oss och kollade på NCIS medans jag och mamma var i Selleri och Kössin Halli. I KH köpte jag hårfärg, och senare på kvällen var jag först ut och vandrade med Cessi och sedan färgade vi håret. Syns inte någon stor skillnad, kanske bara att det inte är så mycket rött i håret mera.
Paketerade också Jari's julklapp.

Och när jag skulle leta efter låten "Rocking around the Christmas tree", skrev jag: "Rocking around the Christmas precis" ... Hahah, bara för att Johanna just skrev nånting till mej när jag skulle skriva "tree". :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar