15 december 2009

Fireflies


Igår kollade jag American Pie: The book of love -filmen. Not good at all.. eller, det var väl för att karaktärerna inte var dom samma. Skulle det varit den riktiga Stifler och dom andra, skulle den varit mycketmycket bättre. Men annars var väl den helt ok. (:

Chill dag i skolan idag. 3 första timmarna kollade vi film, sen finskaprov, och 2 sista kollade vi också film. ;)
När jag läste Josefin's blogg, hade hon listat några låtar hon drogar just nu. Så jag tänkte att jag skulle höra på en av dom, och jag valde Owl City - Fireflies, och nu är jag beroende. :') så jävla härlig låt (:



2 kommentarer:

  1. Å vem va e som sa "american pie e ALDRI skit!!! alla filmer e bra :)"??? :P

    SvaraRadera
  2. ja sa it att an va skit, karaktären va bare dålit .. :b

    SvaraRadera