8 november 2009

Söndag

Igår då, kollade jag och miska på The Proposal, och efter det ville han också se på The Stepfather -filmen, så vi kollade också på den, fast jag inte hade någon större lust att kolla på den, för jag ville inte ha traumoja, eftersom jag ofta brukar få det av skräckfilmer. xD The proposal filmen var jättejätte bra, en av dom bästa filmerna jag har sett. ;) men the stepfather 1 -filmen var inte så bra, trodde den sku va bättre. Men det finns nu 3 filmer till av den, så hoppas dom skulle vara bättre då.


Idag vaknade jag ganska tidigt men ja steg upp ur sängen först lite före 11, gav presenten till pappa typ direkt. Annars har jag bara spelat sims, laddat upp några av HD bilderna på bilddagboken, kollat på tv å tråkat. Ska snart far ut med miska & jonas, maybe nån annan o. kommer, vet int ennu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar