5 november 2009

Snö

När jag i morse kom till Pihlaja fick ja direkt börja prissätta skor, som är ganska kul. Eller iaf roligare än att torka damm av gubbskor. x) När det sen blev matrast och vi hade ätit färdigt orkade inte jag och Oliwia gå tillbaka så vi satt vi niornas place och pratade med Blom (som fyller 16 idag. :D) ti klockan halv 1. Sen när jag kom tillbaka dit så gjorde jag ingenting på 2 timmar :o, och sen typ lite före ja fick sluta fick jag gå efter 3 par babyskor från källaren. Woho, myky jag fick gör :D ( btw, så finns det jättejätte söta babyskor, t.ex. baby flickskor med jordgubbar på, naaw. :) )
När ja kom hem letade jag efter något recept, och så kom jag på Kladdkaka med after eight som Patricia ha prata om :)) Så de ska jag lag som farsdagspresent ti pappa, och fast det inte skulle vara/bli gott så äter nog pappa upp det, för han äter typ allting förutom gurka(?). :''D
Nej, det snöar ute. Inte för att jag har något emot snön, men jag orkar bara inte med snön just nu..

På morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar