6 november 2009

Sista praodan

Idag var det då sista praodagen, ganska sk*t, för jag har ingen j*vla lust alls att gå tibaks ti skolan på måndag. :( hade inte så mycket att göra idag, enda jag typ gjorde var att hänga upp skorna som kunderna hade lämnat på golvet och så paketerade jag pappas farsdagspresent, annars gick jag bara runt där. ;) fick sluta ungefär kvart före 2, och så fick jag en väska också, som jag nog kmr ha nytta av. :) Ungefär halv 3 tiden fick mamma ett meddelande om att Zumba hade kommit ti lappfjärd, så vi for efter det direkt, och var på samma gång in till Center, därifrån jag köpte röda Polly ;)
Ikväll blir det magasinet, och sen säkert Abc ;)

Väskan jag fick (:

2 kommentarer:

  1. Uuu, mkt snyggare väska än vad jag å Julia G fick nä vi va där ;D

    SvaraRadera
  2. haha, okej ;)
    hudan fick ni då? :)

    SvaraRadera